دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

معجزه ی علمی قرآن و مسلمان شدن دانشمندان ژاپنی

به نوشته روزنامه الجزیره، اعضاى یک گروه پژوهشی، در مورد ماده «میثا لونیدز» ـ نوعى پروتئین که در مغز انسان و حیوان تولید مى‌شود ـ به دو محصول زیتون و انجیر رسیدند که خداوند در قرآن به آنها قسم خورده است. این ماده براى انسان بسیار اهمیت داشته و توانایى کاهش کلسترول را دارد و تقویت قلب و اعتماد به نفس در انسان را عهده‌دار است. 

 براساس این گزارش، مغز انسان به تدریج ازسن 51 تا 53 سالگى تولید آن را آغاز مى‌کند و سپس تولید آن کم‌کم کاهش مى‌یابد و تا شصت سالگى متوقف مى‌شود. به همین خاطر دست‌یابى به این ماده به سهولت میسر نیست. محققان در این زمینه تلاش خود را بر روى نباتات براى به دست آوردن آن متمرکز کردند.

بنابراین یک گروه ژاپنی، این ماموریت را برعهده گرفت تا جست‌وجو در مورد این ماده شگفت‌انگیز را آغاز کند؛ چرا که این ماده از نظر دانشمندان، نقش به‌سزایى در از بین بردن عوارض پیرى در انسان به عهده دارد. این دانشمندان ژاپنى پس از تلاش‌هاى بسیار، دریافتند که ماده‌اى که به دنبال آن هستند، فقط و فقط در «انجیر» و «زیتون» وجود دارد.

این در حالى است که خداوند منان در کتاب آسمانى قرآن گفته است:

«والتین والزیتون و طور سینین و هذا البلد الامین، لقد خلقنا الانسان فى احسن تقویم»

دانشمندان ژاپنى در ادامه یافته‌هاى خود متوجه شدند، استخلاص این ماده از انجیر یا زیتون امکان‌پذیر است؛ اما بدون مخلوط کردن آن، چیزى را که جست‌وجو مى‌کنند، امکان‌پذیر نیست.

به نوشته این روزنامه سعودی، آنها متوجه شدند که باید ماده به‌دست آمده را به نسبت یک در هفت (یک انجیر در هفت زیتون) مخلوط کنند تا نتیجه بهتری را به دست آورند. در همین حال دکتر طه ابراهیم خلیفه که قبلا در مورد انجیر و زیتون به پژوهش در قرآن پرداخته بود، نتایج تحقیقات خود را برای این گروه ژاپنى ارسال کرد.

براساس پژوهش این پزشک مسلمان عربستانى، در قرآن فقط یک بار از انجیر یاد شده است؛ در حالى که هفت بار از زیتون (شش بار به صراحت و یک بار به طور ضمنی) نام برده شده است!

این در واقع همان چیزى بود که گروه پژوهشى ژاپنی از طریق علمى به آن دست یافته بودند؛ در حالى که هزاروچهارصد سال پیش در کلام الله مجید ذکر شده بود.

لازم به ذکر است این خبر در خبرگزاری های عربی بازتاب  زیادی داشت تا جایی که دیگر معاندان نتوانند این موضوع را مختص به سایت های داخلی بدانند و این موضوع را انکار کنند.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یعقوبی چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ http://yaaghubi.blogfa.com

سلام
استفاده بردیم از مطالب ارزشمند شما
موفق و پایدار باشید
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد