دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

استاد نقویان در سومین بزرگداشت شهید صدوقی:شهید صدوقی چنان احترام، سخن و صلابتی داشت که دشمن از او می‌ترسید

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/139212251416432132357044.jpg
مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سومین شهید محراب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده یزد و صدوق در مجلس، استاندار و معاونین، مدیران دستگاه‌های استان، ائمه جمعه استان و مردم در حظیره برگزار شد.   حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان در این مراسم ، شهید صدوقی را سیاستمداری مردمی از جنس حق و عدالت عنوان کرد که زیرکانه پای بیرون نهاده بود. مردم حق‌شناس یزد گرد عالمی بزرگ جمع شده‌اند که باید یاد چنین عالمی را گرامی‌ بدارند و به مسیر و راه او دست بیعتی دوباره بدهند.
وی با بیان این‌که « صداقت درو شدنی است، راستی میوه می‌دهد و یکرنگی به بار می‌نشیند» افزود: اما نیرنگ راه به جایی نخواهد برد. شاید صداقت همچون تیر راستی که بر چله کمان می‌نشیند، شما را چند صباحی به عقب بکشاند. روزگار متقین و دنیای آن‌ها تیره و تار است اما تیری که به مقصد می‌نشیند تیر دعای با تقوایان است.
وی با تحسین اخلاق نیکو سومین شهید محراب، اظهار کرد: خوش اخلاقی، تحمل و گشاده‌رو بودن با زن و فرزند، صبر و صبور بودن در مقابل جفای خلق، لب به شکایت نگشودن شیرینی است که به شما سرعت و جهت می‌دهد؛ چراکه اخلاق پرمحصول است.
نقویان با اشاره به خاطراتی که از فرزند سومین شهید محراب درباره ایشان شنیده است، عنوان کرد: شهید صدوقی چنان احترام، سخن و صلابتی داشت که دشمن از او می‌ترسید. او علم و تقوا را در هم آمیخته بود که اگر چنین اتفاقی افتاد، محبت نه تنها دردل انسان‌های عادی بلکه در دل بزرگان هم ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به انتشار برخی کتب عرفانی و اخلاقی طی 10 سال اخیر، عنوان کرد: حالات عرفانی و به اصطلاح ملکوتی و کشف و کرامات بعضی انسان‌ها که در این کتاب‌ها عنوان شده و بعضا مریدان را نیز به خود جذب کرده شرح حال کسانی است که از اجتماع دور شده‌اند و حلقه ذکر در گوشه‌نشینی در پیش گرفته‌اند که برخی را در انتخاب مسیر به اشتباه می‌اندازد.
وی گفت: هنر عارف واقعی این است که وجودش کشف و کرامت است. این مرد با آن مجاهدت که شما یزدی‌ها بیشتر خبر دارید و نیز علم و دانش او که علما با خبرند و شهادت ایشان که در گواه صادقی است و همیشه در طول عمرشان نگران عاقبت به خیری‌اشان بودند، خستگی‌ها را به جان خرید و در سختی‌های طاقت فرسا، طاقت‌سوز و خستگی‌ناپذیر جلو رفت.
این مراسم با حضور جمعی از مردم استان و همراه با مداحی در مسجد روضه محمدیه(حظیره ) یزد در جوار تربت سومین شهید محراب برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد