دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

پیام نقویان به رسانه‌های ایرانی

حجت الاسلام ناصر نقویان مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به وظیفه مسئولان کشور در خصوص اجرای شعار سال، اظهار داشت: بیشترین و مهمترین مشکل مملکت ما در 2 مقوله اقتصاد و فرهنگ وجود دارد و اگر مقام معظم رهبری همه سال‌های از این به بعد را اقتصاد و فرهنگ نام بگذارند، کار اشتباهی نیست و جای دوری نرفته است چراکه پولداران و بالاشهری‌های ما مشکل فرهنگ دارند و عده‌ای هم گرفتار مسائل اقتصادی هستند و اقتصاد و فرهنگ دو قلوی به هم چسبیده هستند.  

 
وی ادامه داد: اگر اقتصاد پایین بیاید، فرهنگ پایین می‌آید و اگر فرهنگ پایین بیاید، اقتصاد هم متزلزل می‌شود؛ بنابراین ما در مقوله اقتصاد سه مشکل داریم که شامل درآمدهای نامشروع، تبعیض و ظلم و بی عدالتی می‌شود.
 
این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: در مقوله فرهنگ باید بگوییم که مردم مسلمان هستند یعنی زمانیکه با خانم‌های بی‌حجاب صحبت می‌کنیم آنها می‌گویند من مسلمان هستم و نماز می‌خوانم و روزه می‌گیرم، حالا حجاب من شل و ول شده است یعنی مردمی که مسلمان هستند و به دین، آیین، خدا و قیامت معتقد هستند، دغدغه دو مقوله اقتصاد و فرهنگ را دارند.
 
**یکی از مشکلات کشور ما هیاهوهای داخل کشور است
 
حجت‌الاسلام نقویان با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور ما هیاهوهای داخل کشور است، گفت: اگر مسئولان و انسان‌های خردمند کشور به دور از هیاهو به دو مقوله اقتصاد و فرهنگ فکر کنند و اندیشمندانی که می‌خواهند به جامعه اندیشه بدهند و مسئولانی که می‌خواهند چرخ جامعه را به حرکت درآورند، دست به دست داده و به دور از باندبازی‌های سیاسی و سیاسی‌کاری‌ها گوش به فرمان رهبر نازنین و دلسوخته باشند، تصور می‌کنم این کشور در دنیا نمونه نداشته باشد.
 
وی با اشاره به بی عدالتی در اخذ مالیات در کشور اظهار داشت: اگر به سایت کاخ سفید آمریکا مراجعه کنید مشاهده می‌کنید که حقوق مسئولان و مالیات آنها مشخص است درحالیکه اینجا عده ای درآمدهای میلیاردی دارند و دو زار هم مالیات نمی‌دهند و از یک کارمند بیچاره که 900 هزار تومان با یک میلیون حقوق می‌گیرد، مالیات کسر می‌کنند که این بی عدالتی به افراد است.
 
این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: فردی که به فلان جا ربط دارد، می‌تواند وام‌های کلان میلیاردی بگیرد ولی جوانی که می‌خواهد زن بگیرد برای 5 میلیون وام، نمی‌تواند این کار را انجام دهد چون باید سه ضامن به بانک معرفی کند و برای اینکه از دیگران خواهش کند که ضامن‌اش شوند، آبرویش زیر پا لِه شود بنابراین، این مسائل مردم را آزار می‌دهد.
 
**رسانه‌ها به جای پرداختن به برخی از بازی‌های سیاسی ببیند درد کشور چیست
 
حجت‌الاسلام نقویان با اشاره به نقش صدا و سیما در پخش برنامه‌های با کیفیت اظهار داشت: رسانه‌ها و صدا وسیمای ما امروز فقط نباید فیلم، سریال و فوتبال پخش کنند؛ مردم برنامه خوب ولو اینکه هیچ چیز جانبی نداشته باشد ولی حرف خوب داشته باشد از هر طیف و گروهی را گوش می‌کنند.
 
وی ادامه داد: بنده در خارج از کشور بودم و زن بی حجاب به من سلام می‌کرد و می‌گفت حاج آقا ما برنامه شما را در ماهواره می‌بینیم بنابراین آن زن با اینکه روسری هم روی سر ندارد ولی به دین و آیین معتقد است. این مسائل نشان می‌دهد که باید فرهنگ و اقتصاد را جدی بگیریم.
 
این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به مسئولیت رسانه‌ها در پرداختن به مسائل و مشکلات جامعه یادآور شد: رسانه‌های ما به جای پرداختن به برخی از بازی‌های سیاسی و رفتارهای نابخردانه و سر یک سخنرانی گیر دادن و علیه افراد کلیپ درست کردن، گوش به فرمان رهبری باشند و ببیند درد کشور چیست و جوانان و مردم چه می‌خواهند.

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتراحمدپور یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ب.ظ http://http:menshawi.blogfa.com

شما را لینک کردم.

حیدری یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ http://31311014.blogfa.com

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) :
« علاج مشکلات کشور پیمودن راه اقتصاد مقاومتى است؛ یعنى تکیه به درون. چشم را ندوزیم به دست دیگران؛ ما تواناییم. / تا وقتى که ما چشممان به دست دیگران باشد، دنبال این باشیم که کدام مقدارازتحریم‌ها کم شد، کدام مقدار چنین شد، فلان حرف را فلان مسئول آمریکایى گفت یا نگفت - تا وقتى دنبال این حرف‌ها باشیم - به جایى نمی‌رسیم. »

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد