دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

دانلود سخنرانی های استاد ناصر نقویان

دانلود سخنرانی های مذهبی،نقویان،رفیعی،عالی

حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان

تاریخ تولد: 1343 – بابل                  
تحصیلات : خارج فقه و اصول
اساتید برجسته :حضرات آیات محقق داماد ، هاشمی شاهرودی ، بهشتی و محمدی ( بابل )
مسولیتها : مشاور فرهنگی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
تالیفات : کتاب دندانه های کلید خوشبختی در زندگی که آماده انتشار میباشد
زمان حضور در برنامه سمت خدا :تابستان ، پاییز و زمستان 1388 و مجددا از زمستان 1389 تا پاییز 1390

نظرات 9 + ارسال نظر
احمد جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ب.ظ

ایشون خودشون رو مسخره کردن
اون لباس بهشون خیلی اضافیه
مرگ بر هر کسی که مخالف رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشه

علی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام
ویدئوی مراکز ازدواجتون دیدم اولش ملامت کردین ازدواچ افرادی مثل منو همسرمو ک سنشون بالای ۳۵ سال هست لطفا بازنگری کنیدش
موفق باشید

مهدی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ق.ظ

درود بر هر ذهن بیدار و خاکسار ولایت مولا علی
درود بر آقای نقویان

احمد شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:27 ب.ظ

باسمه تعالی
سلام بر استاد گرامی جناب آقای نقویان
از خدایتعالی براتون سلامتی و سربلندی در دنیا وآخرت مسئلت دارم.
اما بعد: مطلبی در کانالهای تلگرام منتسب به شما در خصوص تفاوت بیمارستانی در خارج و بیمارستانهای ایران منشر شده که بنده متاسفانه بدون بررسی سندی ؟آنرا برای یکی از دوستان ارسال و ایشانهم تذکرات لازم را به بنده دادند .
از جنابعالی بخاطر این غفلت پوزش میطلبم وامیدوارم بنده را حلال بفرمائید. شرمنده ام وبراتون دعای خیر میکنم. لطفا مرا ببخشید.

صفارزاده یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:47 ب.ظ

با سلام
من اهل گوش دادن به سخنرانی نیستم
یه بار سال 90 توی پادگان اومدن سخنرانی من از اون موقع تا حالا عاشق حرفاشون شدم
گاهی وقتا دانلود میکنم میذارم تو ماشین گوش میکنم
دمت گرم اخوند درست و حسابی

مهتاب دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:04 ق.ظ

من تا قبل از شنیدن صحبت های دی ماه ایشون ، واقعا دوستشون داشتم و تفاوت های دیدگاهیمون رو همون اختلاف نظر طبیعی بین آدمها می دیدم اما با شنیدن اون سخنرانی و نوع موضع گیری هایی که در مقابل احمدی نژاد و روحانی و وزرای متکبر و میلیاردی داشتند متوجه شدم که ایشون هم برخلاف برداشت پیشین من رعایت حق و انصاف را موقعی که دچار "گروه زدگی " میشن از دست میدن ضرب المثل معروف قربون برم خدا رو ، یه بوم و دو هوا رو ... از ابتدای این دولت من هیچی ندیدم جز ویرانی و بدبختی واسه این ملت و وعده و وعید و فرار از پاسخگویی بوسیله "تقصیر دولت قبله" و تنها به قاضی رفتن و خوشحال برگشتن واسم عجیب بود که ایشون کوههای ضعف روحانی و وزراش رو ندیدند و نقاط ضعف یا حتی تفاوت سلیقه با دکتر احمدی نژاد را بویلد کردند مثلا وزیرش رو تو سفر برکنار کرده یا جلوی آقا نزاشته حرف بزنند اینها را به عنوان نقاط ضعف دکتر و اثبات دیکتاتوری ایشون بیان کردند !!!! واقعا که !!! من چقدر ساده بودم که فریب کلی گوییها و شیرین زبونی های اینو خوردم

مهتاب دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:04 ق.ظ

من تا قبل از شنیدن صحبت های دی ماه ایشون ، واقعا دوستشون داشتم و تفاوت های دیدگاهیمون رو همون اختلاف نظر طبیعی بین آدمها می دیدم اما با شنیدن اون سخنرانی و نوع موضع گیری هایی که در مقابل احمدی نژاد و روحانی و وزرای متکبر و میلیاردی داشتند متوجه شدم که ایشون هم برخلاف برداشت پیشین من رعایت حق و انصاف را موقعی که دچار "گروه زدگی " میشن از دست میدن ضرب المثل معروف قربون برم خدا رو ، یه بوم و دو هوا رو ... از ابتدای این دولت من هیچی ندیدم جز ویرانی و بدبختی واسه این ملت و وعده و وعید و فرار از پاسخگویی بوسیله "تقصیر دولت قبله" و تنها به قاضی رفتن و خوشحال برگشتن واسم عجیب بود که ایشون کوههای ضعف روحانی و وزراش رو ندیدند و نقاط ضعف یا حتی تفاوت سلیقه با دکتر احمدی نژاد را بویلد کردند مثلا وزیرش رو تو سفر برکنار کرده یا جلوی آقا نزاشته حرف بزنند اینها را به عنوان نقاط ضعف دکتر و اثبات دیکتاتوری ایشون بیان کردند !!!! واقعا که !!! من چقدر ساده بودم که فریب کلی گوییها و شیرین زبونی های اینو خوردم

ایده به شما چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:17 ب.ظ

امروزه با توجه به افزایش ارتباطات مجازی، گسترش فرهنگ غربی، کاهش ارتباط واعتماد میان مردم و در نتیجه کاهش شناخت درست خانواده و زوجین با یکدیگر اصلا اولین مرحله ازدواج که همان آشنایی و معرفین زوجین و خانواده هایشان دیگر کمتر اتفاق می افتد. همیشه گفته شده ازدواج نیمی از ایمان است مطمنأ با حل مشکلات و موانع ازدواج می توانیم جلوی نیمی از مشکلات را بگیریم اما متاسفانه سهم ایران به عنوان کشوری که ازدواج را امری مقدس بسیار کمرنگ و ناچیز است.
پیوست 2_مراحل تاسیس سازمان معرفین ازدواج « طی حداکثر 3 ماه»
1-ملاقات و جلسه با بزرگان این عرصه " روحانیون، جامعه شناسان، روان شناسان، مشاوران....." که دغدغه ازدواج را همیشه مد نظر داشته اند.
2-بررسی و بر طرف نمودن معایب مراکز مشابه همچون همسان گزینی که تنها محدود به استان های خاصی است بدین صورت که هر فرد بتواند حداقل 5 شهر را انتخاب کند
3-اطلاع رسانی همگانی و عمومی از طریق رسانه صدا و سیما و.....(که نشان از قانونی بودن سازمان دارد)، آموزش و راه اندازی سایت که شامل سه صفحه الف- صفحه آمار مجردین کشور" ثبت نام اجباری برای همه مجردین در بازه زمانی یک ماه" ب- صفحه دوم معرفین "ثبت نام اختیاری" ج- آیا فرد خاصی را مد نظر دارید که سازمان به ازدواج شما کمک کند؟
4-برپایایی سازمان معرفین ازدواج در همه شهر ها و البته برای تسریع در این روند راه اندازی چنین بخشی در سازمان های بزرگ همچون وزارت بهداشت یا سازمان صدا وسیما ووزارت آموزش و پرورش.......این امر باعث میشود افرادی با مشاغل مشابه بیشتر در معرض معرفی شدن به یکدیگر باشند
5-پس از گدشت یکسال بر طرف نمودن معایب این سازمان و روندش با مصاحبه از کسانی که هنوز موفق به انتخاب فرد مورد نظر نشده اند.
با تشکر فراوان
سلامت باشید و موفق

مهدی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:16 ق.ظ

با سلام و درود فراوان خدمت استاد بزرگ و عالیمرتبه
خواستم تشکر ویژه ای از شما بابت سخنرانی های تاثیر گذار و مبتلابه جامعه کرده باشم
من خودم کارمند یکی از سازمانی ها نظارتی می باشم و سالهاست در حوزه های مختلف از جمله جنگ نرم دشمن در ادارات و سازمان ها تدریس می کنم . سالهاست شاگردانم مرید من هستند
لیکن چندین بار سخنرانی های شما را گوش کردم و استفاده می کنم به من قوت قلب می دهد
من اعتقاد دارم بیان خوب و گیرا قلب پاک می خواهد .
افتخار می کنم در کشوری که متاسفانه جنگ نرم دشمن اثر گذار بوده است همچون ادیبان و افرادی همچون شما وجود دارد . به شما افتخار می کنم
خداوند به شما توفیق و اجری عظیم در بهشت خواهد داد
ضمنا من مشهدی و ساکن مشهد هستم . به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد